دیجی‌کالا مگ

ساخت وبلاگ

دست کم آن‌طور که خودمان فکر می‌کنیم، ما انسان‌ها فرمانروای زمین هستیم. ما تصور می‌کنیم که انسان خردمند، باهوش‌ترین، پرنفوذترین و البته مخرب‌ترین موجود زنده‌ی روی زمین است. آن‌چنان تسلط ما روی کره‌ی خاکی و منابع آن زیاد شده که به خودمان جرئت داده‌ایم یک «دور یا گشتوارک» زمین‌شناسی جدید تعریف کنیم و نام آن را «آنتروپوسین» بگذاریم. دوره‌ای که سرآغاز تاثیر عمده‌ی فعالیت‌های انسان بر اکوسیستم و ساختار زمین‌شناختی است. ولی خارج از زمین، جهانی بزرگ قرار دارد که تقریبا از آن هیچ نمی‌دانیم. ما شاید به صورت تخمینی بدانیم کهکشان ما از چند ستاره تشکیل شده و در کیهانی که با تلسکوپ‌هایمان می‌بینیم، تقریبا چند کهکشان وجود دارد. شاید بتوانیم سن عالم را حدس بزنیم یا فضاپیماهایی روباتیک به اعماق منظومه‌ی شمسی بفرستیم؛ ولی همچنان سوالاتی بنیادین برای ما وجود دارد که نتوانسته‌ایم به آن‌ها پاسخ بدهیم. سوالاتی مثل اینکه آیا عالم واقعا وجود دارد؟ یا صرفا آگاهی ما این واقعیت از جهان را برایمان ساخته است؟ آیا کائنات از وجود ما آگاهی دارد؟ آیا کیهان برای ما ساخته شده است؟ آیا ما تنها موجودات هوشمند گیتی هستیم؟ آیا زمانی می‌توانیم بالاخره همه‌ی رازهای عالم را بفهمیم؟ آیا می‌توانیم دنیا را نابود کنیم؟ در نهایت، آیا ممکن است خود ما به فرمانروای کل کیهان تبدیل شویم؟ برای صحبت درباره‌ی پاسخ این پرسش‌ها، سلسله مقالاتی را در قالب مجموعه‌ای ویژه به نام «جهان انسان» تهیه کرده‌ایم. خواننده‌ی این مقالات باشید.

آیا جهان ساخته‌ی آگاهی ذهن ماست؟

ساموئل جانسون، شاعر، نویسنده، منتقد و فرهنگ‌نویس برجسته‌ی انگلیسی که در قرن هجدهم زندگی می‌کرد، این ایده را کاملا مضحک می‌دانست. او ‌گفت کافیست که با پایتان محکم به یک سنگ بکوبید تا از درد آخ بلندی بگویید و کاملا شیرفهم شوید که جهان بیرون واقعیست. جانسون این حرف را در پاسخ به «جورج بارکلی»، کشیش و فیلسوف ایرلندی ‌زد. بارکلی می‌گفت که جهان چیزی نیست جز توهمی ساخته شده در ذهن ما. آیا حق با بارکلی است؟

شاید برای بحث کردن درباره‌ی این سوال بهتر باشد به مکانیک کوانتم عزیز خودمان مراجعه کنیم. مکانیک کوانتم حرف‌های عجیب و غریبی درباره‌ی وجود جهان‌های متعدد در فراسوی جهان ما می‌زند. داستان زنده یا مرده بودن گربه‌ی شرودینگر هم که دیگر معروف است. ولی همین مکانیک کوانتم یک چیز غیر قابل باورتر هم می‌گوید. اینکه شاید عالم فقط وقتی واقعیت پیدا می‌کند که ما به آن نگاه می‌کنیم!

quantom1

این دیدگاه مکانیک کوانتم خیلی شبیه به نسخه‌ای از «اصل انسان‌نگر» به نام «جهان مشارکتی» (Participatory universe) است. ایده‌ی جهان مشارکتی را اولین بار «جان آرچیبالد ویلر» مطرح کرد. ویلر فیزیک‌دانی آمریکایی و از پیشگامان فیزیک هسته‌ای بود. او در این ایده گفت که جهان تنها وقتی وجود دارد که یک ذهن آگاه به آن می‌نگرد. اگر ذهن آگاهی وجود نداشته باشد، جهانی هم وجود ندارد. تا جایی که می‌دانیم، در بین موجودات زنده فقط انسان است که ذهن آگاه دارد.

در مکانیک کوانتم مفهومی به نام اندازه‌گیری وجود دارد. این مفهوم در کوانتم نسبت به مفهوم کلاسیک اندازه‌گیری متفاوت است. مشاهده و اندازه‌گیری یک ذره‌ی کوانتمی منجر به تغییر عمده در حالت آن ذره می‌شود. مثل این است که چشمانتان بسته باشد و در وسط اتاقی ایستاده باشید. به شما یک سنگ بزرگ می‌دهند تا با پرتاب آن، بفهمید دیواری که روبروی شما قرار دارد از چه جنسی است. اگر سنگ را پرتاب بکنید و دیوار سیمانی یا چوبی باشد، از صدای آن متوجه می‌شوید کدام نوع دیوار روبروی شماست. بعد از برخورد سنگ به دیوار سیمانی یا چوبی، هیچ تغییری در وضعیت دیوار ایجاد نمی‌شود و در زمانی دیگر باز هم می‌توانید این آزمایش را انجام دهید. حتی با پرتاب‌ سنگ‌های متعدد می‌توانید از دیگر ویژگی‌های این دیوار مثل مساحت، ارتفاع، قطر یا دیگر چیزها اطلاع پیدا کنید. این کاری است که در مکانیک کلاسیک انجام می‌شود.

اگر دیوار شیشه‌ای باشد هم از روی صدای آن متوجه می‌شوید، منتها بعد از آن دیگر دیوار شیشه‌ای وجود ندارد چرا که شکسته است. بنابراین هیچ آزمایش دیگری نمی‌توانید روی آن انجام بدهید. وضعیت ذرات کوانتمی هم به همین شکل است. شما هیچ‌وقت نمی‌توانید مکان و سرعت یک الکترون را در لحظه‌ای خاص بسنجید. اگر بخواهید سرعتش را اندازه‌گیری کنید، مکان آن را تغییر می‌دهید و اگر بخواهید مکانش را پیدا کنید، سرعتش را تغییر می‌دهید. آرچیبالد می‌گوید شاید جهان ما هم همین‌طور است. وقتی ما به آن نگاه می‌کنیم، در حقیقت نوعی اندازه‌گیری کوانتمی انجام می‌دهیم و دنیایی ویژه‌ی ما و از دید ما ساخته می‌شود. بنابراین اگر یک موجود آگاه دیگر به آن نگاه کند،‌ می‌تواند دنیای خودش را بسازد.

quantom2

ولی آیا جهان قبل از اینکه ما به آن بنگریم هم وجود داشته است؟ در مکانیک کوانتم آزمایش مشهوری داریم به نام «آزمایش دو شکاف» این آزمایش نشان می‌دهد که ماهیت ذره‌ای و موجی نور از یکدیگر جدایی ناپذیرند. در این آزمایش باریکه‌‌ای نور را به صفحه‌ای که دو شکاف باریک رویش ایجاد شده می‌تابانیم. نور پس از گذشتن از این دو شکاف روی پرده‌ی پشتی می‌افتد. ماهیت موجی نور باعث می‌شود نورهایی که از دو شکاف گذر می‌کنند با هم تداخل کنند و یک الگوی تداخلی (نوارهای تاریک و روشن) بسازند. ولی اگر با آشکارساز، نور روی پرده را بسنجیم می‌بینیم که نور همیشه به شکل ذره جذب می‌شود. در این آزمایش به نظر می‌رسد که نور هم به صورت ذره و هم به صورت موج رفتار می‌کند. این آزمایش یک فرض اولیه دارد، اینکه فوتون قبل از اینکه ما آن را ببینیم به صورت فیزیکی وجود داشته است. ویلر می‌پرسد: چه می‌شود اگر فرض اولیه‌ی ما درست نباشد؟ یعنی اینکه فوتون وجود نداشته باشد و فقط زمانی پدیدار بشود که ما به آن می‌نگریم؟ برای ویلر این بدین معنیست که جهان نمی‌تواند تا زمانی که آن را اندازه‌گیری نکرده‌ایم، یعنی به عنوان ناظر به آن نگاه نکردیم وجود داشته باشد. حتی گذشته هم به صورت ثابت وجود ندارد و آن‌چه در حال حاضر انجام می‌دهیم بر آن‌چه در گذشته انجام شده تاثیر می‌گذارد. این موضوع را می‌توانیم تا ابتدای جهان هم عقب ببریم و بگوییم که جهان تا زمانی که ما وجود نداشته‌ایم، وجود نداشته است.

«هیو اورت» فیزیک‌دان بزرگ آمریکایی، تفسیر دیگری از مکانیک کوانتم ارائه می‌دهد. او فرضیه‌ی چند جهانی را مطرح می‌کند و می‌گوید چون احتمالات کوانتمی بی‌نهایت هستند، بنابراین تعداد جهان‌ها هم می‌توانند بی‌نهایت باشند. هر موجود آگاه، در حال تماشا و اندازه‌گیری کوانتمی جهان است و بنابراین جهان خودش را می‌سازد. یک فیلسوف فیزیک به نام «کریس تیمپسون» از دانشگاه آکسفورد می‌گوید: «تمایل ذاتی من این است که یک واقع‌گرا باشم. ولی اگر قرار باشد در جهان کوانتمی هم یک واقع‌گرا باشید، در دنیایی خیلی عجیب و غریب قرار می‌گیرید.» آن‌قدر عجیب که می‌گوید ما جهان خودمان را می‌سازیم و جهان هست، چون که ما هستیم.

قسمت قبلی: آیا عالم برای ما ساخته شده است؟

قسمت بعدی: آیا می‌توانیم روزی همه‌ی رازهای عالم را بفهمیم؟

منبع: مجله‌ی نیوساینتیست شماره‌ی ۲ می ۲۰۱۵

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:19

لنوو یوگا ۹۰۰، جدیدترین و برترین سری از لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر این شرکت چینی است که راه مدل یوگا ۳ پرو را ادامه می‌دهد. یوگا ۹۰۰ در مقایسه با یوگا ۳ پرو، کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر شده؛ ولی درعوض، پردازنده‌ی قوی‌تر و باتری بهتری دارد. بارزترین مشخصه‌ی یوگا ۹۰۰ همانند سایر لپ‌تاپ‌های سری یوگا، لولاهای خاص‌ آن است که امکان چرخش ۳۶۰ درجه‌ی نمایشگر را فراهم می‌کند؛ این قابلیت باعث می‌شود تا بتوان از لپ‌تاپ به‌عنوان یک تبلت هم استفاده کرد. یوگا ۹۰۰ یکی از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین لپ‌تاپ‌های باریک و سبک ویندوزی است و برای قشر خاصی هم طراحی شده است. اگر تمایل دارید در مورد یوگا ۹۰۰ بیشتر بدانید، با نقد و بررسی این لپ‌تاپ در دیجی‌کالا مگ همراه شوید.

Lenovo Yoga 900 Review

ترکیب صنعت چین و سوئیس

یوگا ۹۰۰ از طریق درگاه USB 2.0 شارژ می‌شود و این موضوع باعث شده که شارژکردن کامل باتری، حداقل چهار ساعت طول بکشد.

از لحاظ طراحی و ظاهر، یوگا ۹۰۰ فرق زیادی با یوگا ۳ پرو ندارد. با اینکه کمی تپل‌تر و سنگین‌تر از مدل سال گذشته شده؛ ولی هنوز هم جزو لپ‌تاپ‌های فوق‌باریک و سبک محسوب می‌شود. لنوو ادعا کرده که یوگا ۹۰۰ یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های ۱۳ اینچی در جهان است؛ این ادعا، چندان هم دور از واقعیت نیست. این لپ‌تاپ ۱۳ اینچی، نزدیک به ۱۵ میلی‌متر ضخامت و یک کیلو و ۳۰۰ گرم وزن دارد. البته در ادامه توضیح می‌دهیم که این اضافه‌وزن با خوردن هله‌هوله به وجود نیامده و قدرت و شارژدهی‌اش بیشتر شده است. پس از چند سری، لنوو در مدل یوگا ۹۰۰ به بهترین مکانیسم تغییر حالت دستگاه رسیده است. نمایشگر یوگا ۹۰۰ توسط چند لولای خاص به بدنه‌ی اصلی متصل شده که «بند ساعت» (Watchband) نام دارند. نام‌گذاری این لولاها برمبنای ظاهرشان صورت گرفته، زیرا کاملا شبیه بند فلزی ساعت‌های مچی هستند. مزیت این نوع لولا در مقایسه با لولاهای سنتی مدل‌های گذشته، این است که عمل چرخش نمایشگر و تغییر حالت از لپ‌تاپ به تبلت، روان‌تر و بدون لغزش انجام می‌شود؛ علاوه‌براین، تمام قسمت‌های بدنه، روکشی مات دارند تا اثرانگشت روی بدنه باقی نماند و ظاهر زیبا و شکیلش، همیشه حفظ شود. یوگا ۹۰۰ رنگ‌های مختلفی دارد و رنگ نمادین این سری یعنی نارنجی، هنوز هم به‌عنوان یک انتخاب وجود دارد.

Lenovo Yoga 900 Review

مثل دیگر اعضای سری یوگا، دورتادور یوگا ۹۰۰ هم با درگاه‌های مختلف و کلیدهای کنترل حالت تبلت، پر شده است. تمام ارتباط‌های باسیم یوگا ۹۰۰، توسط یک درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0 و یک درگاه USB Type-C انجام می‌شود. این یعنی از HDMI خبری نیست و برای گرفتن خروجی تصویر، باید مبدلی برای USB Type-C پیدا کنید. نکته‌ی جالب این است که یوگا ۹۰۰، درگاه اتصال به آداپتور برق ندارد و از طریق درگاه USB 2.0 (که نارنجی‌رنگ است) شارژ می‌شود. دلیل این تصمیم لنوو مشخص نیست؛ زیرا باعث شده شارژکردن کامل باتری، حداقل چهار ساعت طول بکشد.

Lenovo Yoga 900 Review

یک گوشی پرچم‌دار، فقط در ابعادی بزرگ‌تر

نمایشگر ۱۳ اینچی یوگا ۹۰۰ در هر اینچش، نزدیک به ۲۷۵ پیکسل جای داده تا بتواند تصاویر را تا جایی که چشم انسان تشخیص می‌دهد، دقیق و شفاف نشان دهد.

وقتی قرار است لپ‌تاپی  جایگزین تبلت هم بشود، باید تمام امکانات آن را ارائه دهد؛ به خصوص وقتی هزینه‌ی زیادی بابتش پرداخت می‌کنیم. در حال حاضر، تبلت‌های بالارده، نمایشگرهای فوق‌العاده‌ای دارند که رنگ‌ها را مثل یک پالت نقاشی نشان می‌دهند. لنوو هم برای اینکه کاربرانش بتوانند حرفی در برابر کاربران آی‌پد و سرفیس پرو داشته باشند، نمایشگری LCD را با فناوری IPS و دقت ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل، برای یوگا ۹۰۰ انتخاب کرده است. این نمایشگر ۱۳ اینچی در هر اینچش، نزدیک به ۲۷۵ پیکسل جای داده تا بتواند تصاویر را تا جایی که چشم انسان تشخیص می‌دهد، دقیق و شفاف نشان دهد. این نمایشگر لمسی، توسط یک لایه شیشه‌ی گوریلا گلس ۴ محافظت می‌شود؛ یعنی همان شیشه‌ای که مسئول محافظت از نمایشگر گوشی گلکسی S7 سامسونگ است. رنگ‌های تولیدشده هم زنده و طبیعی هستند؛ البته نه به‌خوبی نمایشگرهای OLED که در گوشی‌ها و تلویزیون‌های بالارده استفاده می‌شوند. باوجوداین، گرافیست‌ها و طراحانی که اهمیت ویژه‌ای به واقعی‌بودن رنگ‌ها می‌دهند، انتخاب‌های زیادی به جز یوگا ۹۰۰ ندارند.

Lenovo Yoga 900 Review

اما داستان نمایشگر یوگا ۹۰۰ پایان خوشی ندارد. روشنایی این نمایشگر، زیاد نیست و این موضوع در کنار براق و آینه‌ای  بودنش، باعث می‌شود تا کارکردن با یوگا ۹۰۰ در محیط‌های باز و زیر نور آفتاب، دشوار و آزاردهنده باشد.

زیر لپ‌تاپ، دو بلندگوی استریو وجود دارند که داخل بدنه مخفی شده‌اند. این دو بلندگو، صدای بلند و شفاف و بدون اعوجاجی تولید می‌کنند و برای گوش‌کردن به موسیقی یا تماشای فیلم کاملا مناسب‌اند.

اقیانوسی به عمق… ۱۵ میلی‌متر

لنوو سعی کرده یوگا ۹۰۰ را به باریک‌ترین لپ‌تاپ ۱۳ اینچی جهان تبدیل کند و این رویا باعث شده که فضای زیادی برای حرکت کلیدهای کیبورد باقی نماند.

مشکل اصلی کیبورد لپ‌تاپ‌های فوق‌باریک مثل مک‌بوک ۱۲ اینچی شرکت اپل، این است که فضای زیادی برای حرکت کلیدها وجود ندارد. این موضوع، گریبان‌گیر یوگا ۹۰۰ هم شده است. لنوو سعی کرده این دستگاه را به باریک‌ترین لپ‌تاپ ۱۳ اینچی جهان تبدیل کند و این رویا باعث شده فضای زیادی برای حرکت کلیدها باقی نماند. به جز این مورد، کیبورد یوگا ۹۰۰، تفاوت خاصی با کیبورد دیگر لپ‌تاپ‌های لنوو ندارد. کلیدها دارای همان طرح خمیده‌ی انحصاری این شرکت با نام AccuType هستند و جدا از هم و به صورت جزیره‌ای، چیده شده‌اند. به‌علاوه، نور پس‌زمینه‌ی دومرحله‌ای هم وجود دارد که با نگه‌داشتن کلید Fn و فشردن کلید Space فعال می‌شود.

Lenovo Yoga 900 Review

حتی اگر نخواهید، احتمالا به‌ناچار یک ماوس برای یوگا ۹۰۰ تهیه خواهید کرد. درست مثل لپ‌تاپ‌های رده‌بالای وایو (سونی سابق!)، لنوو هم تاچ‌پد بسیار کوچکی را برای یوگا ۹۰۰ انتخاب کرده است؛ البته عملکرد تاچ‌پد، بی‌عیب و نقص بوده ، فرمان‌ها با دقت بالا و بدون وقفه شناسایی می‌شوند و یک سری دستورات چندلمسی هم پشتیبانی می‌شوند. دو کلید چپ و راست تاچ‌پد در بدنه مستتر شده‌اند که متاسفانه این دو کلید هم، وضعیتی مشابه وضعیت کلیدهای کیبورد دارند.

سریع و بی‌سروصدا

لنوو ادعا کرده که باتری یوگا ۹۰۰ تا ۱۰ ساعت مرورگری اینترنت را تضمین می‌کند، ولی این رقم در واقعیت به سختی به ۷ ساعت می‌رسد.

یوگا ۹۰۰ یک لپ‌تاپ لوکس، گران‌قیمت و بالارده است و جز بهترین قطعات داخلی نباید از آن انتظاری داشت. تمام مدل‌های یوگا ۹۰۰ از نسل ششم پردازنده‌های قدرتمند Core i5 و Core i7 استفاده می‌کنند. این در حالی است که پرچم‌دار پیشین این شرکت یعنی Yoga 3 Pro، از پردازنده‌های ضعیف Core M استفاده می‌کرد. البته لنوو برای کاهش مصرف انرژی و گرمای تولیدی، مدل‌های کم‌مصرف (ULV) این پردازنده‌ها را انتخاب کرده است. پردازنده‌های با ولتاژ پایین یا ULV، ضعیف‌تر از مدل‌های با ولتاژ استانداد هستند؛ ولی درعوض انرژی کمتری مصرف می‌کنند و شارژدهی باتری را افزایش می‌دهند. مزیت دیگر این پردازنده‌ها، در این است که گرمای زیادی تولید نمی‌کنند و این موضوع سبب شده تا دمای قسمت‌های مختلف بدنه، حتی تحت استرس شدید و هنگام انجام محاسبات سنگین، گرم و آزاردهنده نشود.

Lenovo Yoga 900 Review

به‌علاوه این لپ‌تاپ‌ها، تنها از حافظه‌های داخلی SSD استفاده می‌کنند تا دیگر از سرعت بالا آمدن ویندوز یا اجرای برنامه‌ها گلایه‌ای نداشته باشید. یوگا ۹۰۰ دستگاه فوق‌العاده سریعی است. فقط موردی که باید در نظر داشته باشید این است که تمام مدل‌های یوگا ۹۰۰ از تراشه‌های گرافیکی یکپارچه استفاده می‌کنند؛ یعنی به اجرای بازی‌های سنگین جدید امیدی نداشته باشید. تمام این قطعات، توسط یک باتری ۶۶ وات‌ساعتی تغذیه می‌شوند که طبق اطلاعات مندرج در سایت شرکت سازنده، می‌تواند تا ۱۰ ساعت مرورگری اینترنت را تضمین کند. ادعای لنوو را یک تکنیک بازاریابی و اغراق‌شده می‌دانیم چون در عمل، حداکثر می‌توانید ۶ الی ۷ ساعت با یوگا ۹۰۰ به مرورگری اینترنت بپردازید. با اینکه اکثر لپ‌تاپ‌های باریک و سبک، به سمت سیستم‌های خنک‌کننده‌ی بدون فن می‌روند؛ یوگا ۹۰۰ دو فن کوچک دارد که هوای خنک را از کف لپ‌تاپ مکش کرده و پس از عبور از روی قطعات داخلی، از لابه‌لای بندهای ساعت پشت دستگاه، خارج می‌کنند. خوشبختانه این فن‌ها حتی هنگامی‌که بار محاسباتی زیادی روی دستگاه است، صدای کمی دارند.

تبدیل‌پذیر زخمی

اگر صرفا به دنبال یک لپ‌تاپ فوق‌باریک و سبک رده‌بالا هستید، انتخاب‌های بهتری هم وجود دارند.

یوگا ۹۰۰ برترین لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر شرکت لنوو تا به امروز است، هیچ شکی در این موضوع نیست؛ اما این لپ‌تاپ لوکس و گران‌قیمت، ایرادهای کوچک زیادی دارد که می‌تواند خریدار را پشیمان کند. برای مثال، روشنایی کم نمایشگر، فضای کم برای حرکت کلیدهای کیبورد، زمان زیاد لازم برای شارژشدن باتری و نبود درگاه HDMI، موارد کوچکی نیستند که بتوان به‌راحتی از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. باوجوداین، انتخاب‌های زیادی برای علاقه‌مندان به لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر باریک و سبک وجود ندارد و باید با مشکلات یوگا ۹۰۰ کنار آمد. اگر قابلیت تبدیل‌پذیری به تبلت برایتان مهم است، یوگا ۹۰۰ یکی از بهترین گزینه‌ها (یا حتی تنها گزینه) خواهد بود؛ ولی اگر صرفا به دنبال یک لپ‌تاپ فوق‌باریک و سبک رده‌بالا هستید، بهتر است به سراغ مدل‌های Z یا S از شرکت VAIO بروید.

Pros

  • بدنه‌ی فوق‌العاده باریک و سبک و خوش‌ساخت
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای نمایشگر و تبدیل به تبلت
  • نمایشگر دقیق و باکیفیت
  • عملکرد سریع و سیستم‌خنک‌کننده‌ی بهینه و کم‌صدا

Cons

  • درگاه‌های محدود
  • زمان زیاد لازم برای شارژشدن باتری
  • روشنایی نمایشگر می‌توانست بیشتر باشد
  • تاچ‌پد کوچک

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 232 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:19

دی ماه سال گذشته بود که شرکت بازی‌سازی اسکوئرانیکس، قسمت اول بازی سریالی Life is Strange را عرضه کرد. عرضه‌ی این بازی سریالی به صورت چند قسمتی و تا اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی ادامه داشت و این بازی توانست بازخوردهای بسیار خوبی بگیرد. شرکت اسکوئرانیکس دیروز اعلام کرد که از این پس، قسمت اول بازی Life is Strange رایگان خواهد بود.

بازی Life is Strange توانست در مراسم BAFTA جایزه‌ی بهترین داستان سال را دریافت کند.

بازی Life is Strange یک بازی ماجرایی و داستان-محور است و ساختاری شبیه به بازی‌های استودیوی Telltale (مجموعه‌ی Walking Dead یا Game of Thrones) دارد؛ طوری که انتخاب‌های بازی‌کننده‌ها در روند داستان تاثیر می‌گذارند. در حالی که در بازی‌های این سبکی، بازی‌کننده‌ها معمولا روندشان را قبل از انتخاب‌های مهم ذخیره می‌کردند و سعی می‌کردند دوباره قسمت‌های مهم را تکرار کنند، بازی Life is Strange می‌گذارد تا اگر از انتخاب‌تان خوش‌تان نیامده، برای مدت زمان محدودی به عقب برگردید و انتخاب‌تان را تغییر دهد.

LifeisStrange-1

بازی شخصیت Chloe یکی از بهترین بخش‌های Life is Strange بود.

داستان و شخصیت‌های Life is Strange آن‌قدر خوب از آب در آمدند که این بازی هم از سوی گیمرها و هم از سوی منتقدان بازخورد بسیار خوبی گرفت. این بازی توانست در مراسم BAFTA جایزه‌ی بهترین داستان را دریافت کند و در کارنامه‌اش هم‌چنین بیش از ۷۵ جایزه‌ی «بهترین بازی سال» را دارد.

قسمت اول این بازی که Chrysalis نام دارد، روی تمام پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس۳۶۰، پلی‌استیشن۴، پلی‌استیشن۳ و رایانه‌های شخصی رایگان شده است، در نتیجه در حال حاضر می‌توانید آن را بدون هیچ محدودیتی دانلود کنید.

منبع: Polygon

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:04

سونی امروز جدیدترین سری تلویزیون‌های پرچم‌دار ۴K LCD خود را با نام سری Z معرفی کرد. این سری تلویزیون‌ها در زمینه‌ی کیفیت نمایش یک گام فراتر از تلویزیون‌های سری X سونی گذاشته و همچنین دربردارنده‌ی جدیدترین تکنولوژی HDR این شرکت هستند.

به همین ترتیب ارتقای تکنولوژي پردازنده‌ی تصاویر ۴K در این سری تلویزیون‌ها باعث ارتقای دقت تصویر و رنگ آن‌ها نسبت به سری قبلی شده است.

تلویزیون‌های سری Z سونی با پلت‌فرم Android TV‌ گوگل کار می‌کنند اما طراحی این پلت‌فرم توسط سونی شخصی‌سازی شده است.

سونی درباره‌ی تلویزیون‌های سری Z گفته این دستگاه‌ها با پلت‌فرم Android TV‌ گوگل کار می‌کنند اما طراحی این پلت‌فرم توسط سونی شخصی‌سازی شده است. نماینده‌ی سونی در این‌باره گفته: “تلویزیون‌های سری Z سونی نسل پیشرفته‌ای از دست‌پرورده‌ها‌ی تکنولوژی صنعت تلویزیون هستند که تجربه‌ی تماشای محتوای ۴K HDR را در تمام سطوح برای مخاطبان فراهم می‌کند.

به پشتوانه‌ی تخصصی که سونی در زمینه‌ی مشخصات فیلم‌برداری با تکنولوژی ۴K HDR، ساخت، ویرایش، ضبط و انتقال آن به نمایشگر دارد، این شرکت بیش از هر شرکت دیگری این تکنولوژی را می‌شناسد. تلویزیون‌های سری Z نتیجه‌ی مستقیم همکاری بی‌همتای میان مهندسان و تیم‌های خلاق ماست.”

سری Z با عرضه‌ی سه مدل شروع به کار کرده است: مدل ۶۵ اینچی  XBR65Z9D با قیمت ۶۹۹۹ دلار، مدل ۷۵ اینچی XBR75Z9D با قیمت ۹۹۹۹ دلار و بالاخره مدل ۱۰۰ اینچی XBR100Z9D که هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده است.

سونی اعلام کرده مدل ۶۵ و ۷۵ اینچی در حال حاضر برای پیش‌سفارش آماده هستند و تحویل آن‌ها اواخر تابستان صورت می‌گیرد. جزییات عرضه و قیمت مدل ۱۰۰ اینچی هم ظرف چند ماه آینده اعلام خواهد شد.

منبع: The Verge

????? ?????? ???? ???? ??

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 230 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:04

اگر از ابتدای این هفته با دیجی‌کالا مگ همراه بوده باشید احتمالا متوجه شده‌اید که موضوع مطلب «شما بگویید» این هفته‌ی ما جدال دو سرویس استریم موسیقی اپل موزیک و اسپاتیفای بود. طبق معمول روز شنبه اطللاعاتی را در مورد دو رقیب هفته برای شما منتشر کردیم و از شما خواستیم با توجه به تجربه و دانش خود به این سوال پاسخ دهید: Apple Music یا Spotify؟ ظاهرا این هفته یک برنده‌ی قاطع داریم. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید تا با هم نظرات شما همراهان خوب را بررسی کنیم.

  • برخی نظرات برای خوانایی بیشتر ویرایش شده‌اند. برای خواندن تمام نظرات به صورت دست‌نخورده می‌توانید به مطلب «شما بگویید: Apple Music یا Spotify؟» مراجعه کنید.
  • نظراتی که در این نوشته می‌آید از سوی مخاطبان دیجی‌کالا مگ منتشر شده و لزوما بیان‌گر دیدگاه‌های نویسنده نیست.

قدمت بیشتر، رابط کاربری بهتر، سرویس رایگان و پشتیبانی گسترده برگ برنده‌ی اسپاتیفای

بیشتر کاربران دیجی‌کالا مگ در نظرات خود رای را به اسپاتیفای دادند. در میان این نظرات دلایل مختلفی از جمله رابط کاربری روان‌تر، پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف، امکان استفاده از سرویس رایگان و آرشیو موسیقی قوی برای برتری اسپاتیفای مطرح شده است. البته برخی از کاربران به کامل‌تر بودن آرشیو موسیقی اپل و انحصاری بودن برخی از آلبوم‌ها و آهنگ‌ها برای سرویس اپل موزیک هم اشاره کرده‌اند، ولی در نهایت باز هم Spotify را ترجیح می‌دهند. با هم بخشی از این نظرات را می‌خوانیم.

رضا:

دوتاش رو استفاده کردم؛ به نظرم اسپاتیفای با اختلاف بهتره، UX [تجربه‌ی کاربری] فوق‌العاده بهتری داره و روی تمامی دیوایس‌ها به‌راحتی نصب می‌شه.

بشیر:

بنده سه سالی هست مشترک سرویس Spotify هستم. برای مدت محدودی (حدود چهار ماه) سرویس اپل موزیک رو امتحان کردم اما باز به Spotify برگشتم. به دو دلیل: نخست رابط کابری Spotify ساده‌تره یا حداقل برای من راحت‌تر بود و به‌راحتی به هر چیزی که می‌خواستم دسترسی داشتم. دوم هماهنگی بسیار خوب Spotify با سیستم‌عامل‌های مختلف باعث می‌شد بتونم هم روی آیفون هم روی گوشی‌های اندروید هم روی PC و حتی اواخر روی PS4 ازش استفاده کنم در حالی که اپل موزیک خیلی محدود به iOS بود.

در آخر گفتن دو نکته خالی از لطف نیست: اول این‌که بعضی آهنگ‌ها و آلبوم‌ها … روی سرویس اپل موزیک به‌صورت انحصاری بودن. دوم هم کیفیت استریم و دانلود در Spotify قابلیت تنظیم داره و شما بسته به نیازتون از کیفیت‌های متفاوتی می‌تونید بهره ببرید.

آرش:

قطعا اسپاتیفای. خودم از اکانت پرمیومش استفاده می کنم.

amirgt75:

من جفتش رو استفاده کردم. در کل اسپاتیفای خیلی بهتره. اپل آرشیو کامل‌تری داره. به‌جاش اسپاتیفای کلی پلی‌لیست خوب داره، تعداد پخش هر آهنگ رو می‌زنه و سرعتش خیلی بیشتره.

A:

من خودم دو ماهی هست که دارم از اسپاتیفای استفاده می‌کنم. به نظرم تجربه‌ی جالبیه. به غیر از این که موسیقی‌های مورد پسندتون رو از بین آرشیو بزرگی از موسیقی انتخاب و گوش می‌دید، می‌تونید اون‌ها رو دانلود کنید که موقعی که آنلاین نیستید بتونید ازشون استفاده کنید. من از اپل موزیک هم استفاده کردم ولی به نظرم اسپاتیفای بهتر و جالب‌تره، مخصوصا بخش Discovery که در نوشته هم بهش اشاره شده.

توحید:

برای کسی که نمی‌خواد برای اشتراک هزینه زیادی کنه و ترجیح می‌ده رایگان استفاده کنه و به‌جاش تبلیغات رو گوش کنه، هیچ گزینه‌ی دیگری به غیر از اسپاتیفای وجود نداره. و خدا رو شکر که اسپاتیفای در هرصورت بهترین گزینه هم هست. تقریباً همه نوع موسیقی توش هست. حتی خیلی از موسیقی‌های ایرانی.

سهیل حسینی:

من دارم از اسپاتیفای روی اندروید، کامپیوتر و پلی‌استیشن به‌طور هم‌زمان استفاده می‌کنم، به نظرم اپل موزیک هیچ حرفی برای گفتن نداره، پخش موسیقی با اسپاتیفای حتی با اینترنت‌های معمولی هم روونه و لگ نداره. جدا از این‌که آرشیو فوق‌العاده قوی داره و تقریبا همه چی توش پیدا می‌شه!

سیامک حجازی:

یک مورد مزیت دیگه اسپاتیفای نسبت به اپل موزیک سیستم نوتیفیکشن اونه. در زمان انتشار آلبوم‌ها و یا آهنگ‌های جدید از خواننده‌هایی که شما فالو می‌کنید، اسپاتیفای از طریق سیستم نوتیفیکشن (ایمیل و یا اپلیکیشن) به شما اطلاع می‌ده.

Smash:

من از اول با Spotify کار کردم. انقدر خوب و کامله که فکر سرویس دیگه ای به ذهنم خطور نکنه. یعنی تا حالا نشده با خبر شم که مثلا فلان سرویس فلان امکانات رو داره که وسوسه بشم برم امتحانش کنم. یعنی Spotify  من رو به‌عنوان کاربر تا این حد راضی نگه‌داشته … راستی، رابط کاربریش هم فوق‌العادست.

یکی از کاربران خوب دیجی‌کالا مگ هم به نکته‌ای در مورد ذخیره نشده پلی‌لیست‌های اپل موزیک اشاره کرده که در زیر آن را می‌خوانید.

رضا:

من از هر دو سرویس استفاده کردم و به چند دلیل Spotify رو بهتر می‌دونم. نخستSpotify  اجازه می‌ده رو کامپیوتر و تبلت بدون هیچ محدودیتی از سرویسش استفاده کنید و فقط گه‌گاهی تبلیغ چند ثانیه‌ای پخش می‌کنه در صورتی که Apple Music اصلا همچین اجازه‌ای رو نمی‌ده. دوم من یک‌بار تمام موسیقی‌هام از روی iTunes پرید و این نرم‌افزار هیچ‌گونه بکاپی ازپلی‌لیست‌ها روی Cloud نگه نمی‌داره در صورتی که تمام پلی‌لیست‌های شما روی Spotify ذخیره می‌شه(این موضوع وقتی واستون خیلی مهم‌تر می‌شه که سال‌ها آهنگ‌هاتون رو دسته‌بندی کرده باشید).سوم برای استفاده از Spotify هر وسیله‌ای که داشته باشید مشکلی نیست.

البته لازم است ضمن احترام کامل برای نظر این دوست خوب، تصحیح کنیم که اگر در تنظیمات اپل موزیک گزینه‌ی iCloud Music Library را فعال کنید دیگر نیازی نخواهد بود که نگران از دست رفتن پلی‌لیست‌هایتان باشید.

فاضل:

با فاصله‌ی زیاد اسپاتیفای بهتره. Spotify همواره تمرکزشو روی کارش گذاشته تا بهترین خدمات رو به کاربر بده، در حالی‌که سرویس اپل موزیک خواه ناخواه زیر چتر اپله و ممکنه تحت سیاست‌های رقابتی یا دعواهای اپل با شرکت‌های دیگه مثل گوگل قرار بگیره و برای کاربرانش در سایر سیستم‌عامل‌ها مشکل بوجود بیاد.

دلایلی برای ترجیح دادن اپل موزیک

یکی از کابران دیجی‌کالا مگ هم به تفضیل دلایلی را برای برتری اپل موزیک مطرح کرده که در ادامه خلاصه‌ای از آن‌ها را با هم می‌خوانیم.

Dimah7m:

می‌خوام به دور از تعصب حرف بزنم چون با هردوشون کلی کار کردم. از اکانت پرمیوم هر دوتاشون استفاده کردم و به چند دلیل اپل موزیک رو بیشتر ترجیح می‌دم. اگه بخوایم در مورد آرشیو موسیقی بگیم اپل به مراتب قوی‌تره … تا حالا پیش نیومده آهنگی رو Shazam کنم و تو لیستی که سرویس‌های استریم موزیک رو نشون می‌ده اپل موزیک نباشه، ولی خیلی پیش اومده که اسپاتیفای نبوده تو لیست. ولی مهم‌ترین دلیلی که من اپل موزیک رو انتخاب کردم امکان بکاپ گرفتن از موسیقی‌های دانلود شده بود … تو اپل موزیک آهنگ‌ها با فرمت m4p ذخیره می‌شن که من با توییک Pwntunes به همه دسترسی دارم. می‌تونین اونا رو بردارین و جای ذخیره کنین و حتی به Mp3 تبدیلشون کنین، در حالی‌که واسه اسپاتیفای با DRM قفلن و فقط خود اسپاتیفای می‌شناستشون. دلیل برتری دیگر Apple Music یکپارچه بودن با موزیک پلیر خود گوشیه، حداقل واسه گوشی‌های اپل. تو اسپاتیفای اگه بخوای همه‌ی آهنگ‌هایی که از تو PC ریختی با آهنگ‌هایی که از تو سرویس دانلود کردی یه جا باشن باید کمی زحمت زیاد بکشی که خارج از حوصله‌س. در حالی‌که تو اپل موزیک آهنگ‌هایی که با کامپیوتر ریختی با آهنگ‌های سرویس یک جا بدون هیچ دردسری جمع می‌شن. در مورد رابط کاربری هم قبول دارم تم تیره اسپاتیفای زیباتره ولی رابط کاربری اپل موزیک به نظر من کاربردی‌تر و راحت‌تره … در کل در مورد راحتی واسه کار کردن (نه زیبایی) من اپل موزیک رو ترجیح می‌دم. در کل می‌شه گفت واسه کسایی که تو اکوسیستم  اپل هستن اپل موزیک خیلی بیشتر از اسپاتیفای به درد می‌خوره … تو اندروید هم شاید اسپاتیفای بیشتر کاربردی باشه…

برخی هم سایر سرویس‌ها نظیر Google Play Music یا Samsung Milk Music  را پیشنهاد می‌دهند

ErfUn:

دوستان علاوه بر این دو گزینه، یه نگاهی به Google Play Music هم بندازید. قابلیت آپلود ۵۰ هزار موزیک و دسترسی از همه‌ي دیوایس‌های متصل به جیمیلی که باهاش پلی موزیک رو خریداری کردید. علاوه بر این، با خرید اشتراک Play Music به رایگان به YouTube Red هم دسترسی پیدا می‌کنید که از امکاناتش نشون ندادن تبلیغات اول هر ویدئو، و دسترسی به ویدئوهای مخصوصیه که فقط تو یوتیوب رد پخش می‌شه…

یوسف:

هیچ کدوم. سامسونگ میلک موزیک از همه بهتره. ایستگاه پخش رادیویی آنلاین داره، با توجه به انتخاب خودت می‌تونی یک ایستگاه درست کنی، قسمتی داره برای خواننده‌های تازه و فعلا می‌تونی رایگان استفاده کنی. با ارتقا به نسخه‌ی پرمیوم هم امکان دانلود آهنگ‌ها و شخصی‌سازی‌های بیشتر فراهم می‌شه.

????? ?????? ???? ???? ??

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 229 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 20:04

اگر اهل بازی‌های موبایل باشید تا به حال حتما نام پوکمون‌گو را شنیده‌اید. بازی‌ای که زمان زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد اما نامش همه اخبار جهان را درنوردیده و به خبر داغ این روزها بدل شده است. ماجرا از یک بازی موبایل هم فراتر رفته و در واقع با یک پدیده فرهنگی طرفیم. اما شاید برای‌تان جالب باشد بدانید شرکت سازنده این بازی هر دقیقه چقدر از پوکمون‌گو پول درمی‌آورد.
از طریق این لینک می‌توانید به اطلاعات جالبی درباره بازی پوکمون‌گو دست پیدا کنید. با بررسی این لینک می‌توانید ببینید در هر ثانیه پوکمون‌گو چندبار روی دستگاه‌های اندرویدی، iOS و در مجموع دانلود می‌شود.
در عین حال می‌توانید این آمار را به تفکیک کشورها هم ببینید. این سایت بهتان نشان می‌دهد که در هر دقیقه چقدر پول از طریق پوکمون‌گو در می‌آید. طبق آمار این سایت در هر دقیقه چیزی حدود ۱۱ هزار دلار از طریق پوکمون‌گو به حساب شرکت سازنده پول واریز می‌شود و کافی است چهار دقیقه صبر کنید تا واریز شدن ۴۰ هزار دلار پول را به حساب سازنده این بازی را به چشم ببینید. براساس این آمار متوسط زمانی که کاربران iOS برای بازی پوکمون‌گو صرف می‌کنند چیزی در حدود ۳۰ دقیقه است و این یعنی زمانی بیش از آنچه این کاربران در فیس‌بوک و اسنپ‌چت صرف می‌کنند. این بازی رکورد بیشترین کاربر اکتیو روزانه را هم شکسته و به عدد ۲۴ میلیون رسیده است. قضیه جالب‌تر هم می‌شود اگر بدانیم پوکمون‌گو هنوز در همه نقاط جهان عرضه نشده و احتمالا آمار از این هم خیره کننده‌تر خواهد شد.

منبع: AndroidAuthority

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 229 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:41

گوشی هوشمند Meizu MX6 که دو روز پیش به‌طور رسمی عرضه شد، در طول ۲۴ ساعت بیش‌تر از ۳ میلیون متقاضی خرید داشت. امروز در Weibo خبری منتشر شد که می‌گفت سفارش خرید میزو MX6 با ۳.۲ میلیون ثبت‌نام در یک روز رکورد زده است.

در نظر داشته باشید که این رقم فقط افرادی را در بر می‌گیرد که برای خرید گوشی در فروش ویژه ثبت‌نام کرده‌اند و شامل بقیه‌ی کسانی که برای پیش‌سفارش MX6 اقدام کرده‌اند، نمی‌شود.

سفارش خرید میزو MX6 با ۳.۲ میلیون ثبت‌نام در یک روز رکوردشکنی کرده است.

در تصاویر جدیدی که در Weibo منتشر شده، همچنین اطلاعاتی درباره‌ی مراسم معرفی این گوشی وجود دارد. به‌عنوان مثال اشاره شده خبر این رویداد در بیش از ۴۰۰ وب‌سایت اطلاع‌رسانی شده است.

MX6 صفحه نمایشی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و مجهز به دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است.

در مورد جزییات سخت‌افزاری بیش‌تر باید گفت گوشی جدید میزو از تراشه‌ی مدیاتک Helio X20 بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی ده‌هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳۹ گیگاهرتز در آن قرار گرفته است. در حقیقت تراشه‌ی Helio X20‌ از چندین تراشه‌ی ARM تشکیل شده که ۴ عدد آن‌ها ARM Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز، ۴ عدد دیگر ARM Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۸۵ گیگاهرتز و دو عدد آن‌ها هم Cortex-A72 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز است.

این گوشی ۴ گیگابایت رم دارد و حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایتی است. البته گفته می‌شود در آینده نسخه‌ی با حافظه‌داخلی ۶۴ گیگابایتی هم از این گوشی عرضه می‌شود.

روند ثبت‌نام برای خرید میزو MX6 همچنان ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند برای خرید آن با قیمتی معادل ۲۹۹ دلار در چین اقدام کنند.

منبع: GSM Arena

????? ?????? ???? ???? ??

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:41

نمایشگاه کامیک‌کان امسال شروع شده است و مایکروسافت هم به مناسبت برگزاری San Diego Comic-Con امسال، گفته است که می‌خواهد یک دمو از قسمت چهارم مجموعه بازی‌های Gears of War به این نمایشگاه بیاورد. بازدیدکنندگانی که به نمایشگاه کامیک‌کان امسال می‌روند، می‌توانند سری به غرفه‌ی مایکروسافت بزنند و قسمتی از بخش داستانی Gears of War 4 را بازی کنند.

Gears 4 در در روز یازدهم اکتبر (۲۰ مهر) روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود.

مایکروسافت برای کسانی که به Comic-Con 2016 نمی‌روند، ویدیویی از دموی بازی منتشر کرده است. این دمو بخش تک‌نفره‌ی بازی را نشان می‌دهد و می‌توانیم در آن، تغییراتی که بازی نسبت به یکی دو قسمت قبلی داشته است را ببینیم. قسمت چهارم مجموعه بازی‌های Gears شبیه به قسمت اول آن شده است؛‌ یعنی بازی محیط و داستانی تیره و تاریک پیدا کرده است و کمی ترسناک شده.

می‌توانید ویدیوی روند بازی Gears of War 4 را در پایین ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

به غیر از روند بازی، مایکروسافت هم‌چنین ویدیویی از نسخه‌ی Gears of War کنسول اسلیم ایکس‌باکس وان منتشر کرده است. ایکس‌باکس وان اسلیم مخصوص Gears of War 4 یک کنسول دو ترابایتی است و همزمان با بازی عرضه می‌شود. این کنسول ۴۴۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. مایکروسافت قرار است دسته‌ی این کنسول را به صورت جداگانه هم عرضه کند.

می‌توانید ویدیوی معرفی کنسول Gears of War 4 را هم در پایین ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازی Gears of War 4 قرار است در روز یازدهم اکتبر (۲۰ مهر) روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه شود.

منبع: Gematsu

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 18:41

یک گوشی هوشمند جدید با زیر برند Honor موفق شد از TENAA مجوز بگیرد. این گوشی که با شماره‌مدل EDI-AL10 به فهرست TENAA راه پیدا کرده، نمایشگری بزرگ و ۶.۶ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ × ۵۲۶۰ دارد و مجهز به یک پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز است.

هوآوی عضو جدید خانواده‌ی Honor را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار موبایل می‌کند.

این‌طور که معلوم است هوآوی عضو جدید خانواده‌ی Honor را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار موبایل می‌کند. این دستگاه با باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری شارژ می‌شود.

درباره‌ی دوربین‌ها هم صحبت از یک دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی در پپشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

gsmarena_004

ابعاد این گوشی ۷.۱۸ × ۹۰.۹ × ۱۷۸.۸ میلی‌متر بوده و ۲۱۹ گرم وزن دارد. همچنین باید اشاره کرد که فبلت جدید هوآوی با اندروید مارشمالو ۶.۰ کار می‌کند و در قسمت پشت بدنه‌اش حسگر اثر انگشت هم دارد.

هنوز رسما معلوم نیست چنین گوشی‌ای با این مشخصات قرار است در بازار چه نام بگیرد اما به نظر می‌رسد این مشخصات متعلق به Honor Note 8 باشد. برای این دستگاه تاکنون دو تیزر از سوی هوآوی منتشر شده که در اینجا می‌بینید.

gsmarena_003

اگر کنجکاو شده‌اید که بدانید یک گوشی با نمایشگر ۶.۴۴ اینچی چه شکلی خواهد بود، گوشی هوشمند Mi Max شیائومی یک نمونه‌ی خوب است.

منبع: GSM Arena

????? ?????? ???? ???? ??

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:40

تولیدات شرکت اپل در سراسر جهان محبوبیتی گسترده دارد و در عین حال می‌دانیم که این شرکت حداقل دو سال طراحی گوشی‌های هوشمندش را بدون تغییر باقی می‌گذارد. بنابراین محصولات اپل برای شرکت‌هایی که لوازم جانبی این گوشی‌ها را تولید می‌کنند بسیار جذاب‌ هستند.

این موضوع درباره Mesuit هم کاملا صادق است. یک قاب جدید ساخت چین که برای آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس، آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس تولید شده است. ظاهرا این باتری از آن مدل‌هایی است که توان باتری را افزایش می‌دهند. در واقع نزدیک به ۱۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت به آیفون‌های معمولی و حدود ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت به آیفون‌های مدل پلاس اضافه می‌کنند.

gsmarena_002

با این حال بخش اصلی و مهم این قاب اینجاست که قاب مذکور خودش یک دستگاه اندرویدی است که مودم و سیم کارت دارد و از سیستم عامل اندرویدی Mesuit 1.0 بهره می‌برد. این دستگاه به این شکل می‌تواند اپ‌های اندرویدی را هم اجرا کند. در واقع این دستگاه به جای آنکه یک صفحه نمایش مجزا داشته باشد از صفحه نمایش آیفون استفاده می‌کند.

جذابیت قضیه جایی بیشتر می‌شود که بدانید این قاب‌ها حافظه های مجزای ۳۲ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی هم دارند و این حافظه را با حافظه آیفون به اشتراک میگذارند. این قاب‌ها در دو مدل  ۱۵۰ دلاری و ۱۶۵ دلاری عرضه خواهند شد.

منبع: PhoneArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:40

چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۵ سال پیش دوربین‌های فیلم‌برداری خانگی (Camcorder) که در ایران به هندی‌کم معروف شده بودند در اوج دوران شکوفایی خود به سر می‌بردند ولی امروز کمتر کسی آن‌ها را به یاد می‌آورد. روند پیچیده شدن نسخه‌ی هندی‌کم زمانی استارت خورد که در سال ۲۰۰۳ سروکله‌ی گوشی نوکیا ۳۶۵۰ پیدا شد. نوکیا ۳۶۵۰ اولین گوشی دوربین‌داری بود که علاوه بر عکس گرفتن قابلیت فیلم‌برداری را هم داشت. از آن زمان تا کنون گوشی‌های موبایل در زمینه‌ی فبلم‌برداری پیشرفت‌های بزرگی کرده‌اند. لرزشگیر اپتیکال، فیلم‌برداری ۴K، اسلوموشن‌های دراماتیک با فیلم‌برداری سریع، بااین‌همه امکانات گوشی‌های هوشمند امروزی عجیب است که هرکدام از ما تا الان به یک اسپیلبرگ تبدیل نشده‌ایم!

بیایید به دوران طلایی فیلم‌های خانگی و  معرفی نوکیا ۳۶۵۰ برگردیم. قطعا برای کسانی که عادت کرده بودند با هندی‌کم خود ۲۴ ساعته از کودک دلبندشان فیلم بگیرند بسنده کردن به ۳۰ ثانیه فیلم‌برداری، آن هم با کیفیت پایین فرمت ۳GP بسیار سخت بود. ولی دوربین نوکیا ۳۶۵۰ زمانی ارزش خودش را نشان می‌داد که کودک دلبند به ناگاه تصمیم می‌گرفت وسط خیابان زبان باز کند! آن‌وقت بود که می‌توانستید این لحظه‌ی باشکوه را با دوربین نوکیا ۳۶۵۰ در تاریخ ثبت و در اولین ملاقات برای عمه و عمو و دایی و خاله بلوتوث کنید.

۰۱ - نوکیا 3650

هرچند نوکیا ۳۶۵۰ اولین گوشی دوربین‌دار نبود ولی جزو اولین گوشی‌هایی دوربین‌داری محسوب می‌شود که در ایران محبوبیت بالایی پیدا کرد. کیفیت عکس‌های دوربین VGA آن در مقایسه با استانداردهای امروزی شرم‌آور به نظر می‌رسد ولی در زمان خود یک پیشرفت تکنولوژیک عظیم به نظر می‌رسید. عکس‌های نوکیا ۳۶۵۰ به‌هیچ‌وجه برای چاپ کردن مناسب نبود ولی می‌توانستید آن‌ها را برای دیگران بفرستید، به‌عنوان عکس پس‌زمینه استفاده کنید یا به یکی از شماره‌های ذخیره‌شده در گوشی اختصاص دهید. در حال حاضر بسیار عادی و طبیعی به نظر می‌رسد که هر روز عکس دوستان و عزیزان خود را روی شبکه‌های اجتماعی مختلف ببینید ولی در زمان نوکیا ۳۶۵۰ می‌توانستید با نشان دادن افتادن عکس فرد تماس‌گیرنده روی گوشی دوستان خود را به وجد بیاورید!

از دیگر قابلیت‌های محبوب نوکیا ۳۶۵۰ می‌توان به امکان استفاده از فایل‌های صوتی wave به‌عنوان زنگ اشاره کرد. این قابلیت استخراج زنگ‌های خاص از درون آهنگ‌های مشهور و بلوتوث کردن آن‌ها برای دوستان را به یکی از تفریحات مردم تبدیل کرده بود. نوکیا ۳۶۵۰ همچنین یکی از اولین اسمارت‌فون‌هایی بود که بازار کاربران عمومی را هدف گرفت. سیستم‌عامل سیمبین سری ۶۰ آن الان به معنی واقعی باید در موزه‌ها نمایش داده شود. از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های این سیستم‌عامل می‌توان به «ماسکیتو» اشاره کرد!

گوشی نوکیا ۳۶۵۰ طراحی نسبتا عجیبی هم داشت. بخش پایینی گوشی گرد بود و به‌خوبی در کف دست جای می‌گرفت ولی بسیاری از مردم چیدمان عجیب دکمه‌های آن را دوست نداشتند. گوشی نوکیا ۳۶۵۰ که در زمان خود اوج فناوری محسوب می‌شده در واقع قصد داشته با این چیدمان به نیاکان قدیمی خود یعنی تلفن‌های پالس با شماره‌گیر دایره‌ای ادای احترام کند. درهرحال عادت کردن به این چیدمان عجیب برای کسانی که در آن زمان اس‌ام‌اس باز حرفه‌ای بودند نیاز به اندکی زمان داشت.

صفحه‌نمایش ۲٫۱ اینچی رنگی TFT با رزولوشن ۱۷۶ در ۲۰۸ پیکسل و قابلیت نمایش ۴۰۹۶ رنگ، پردازنده‌ی ۱۰۴ مگاهرتز از نوع ARM 9، چهار مگابایت حافظه‌ی داخلی و اسلات کارت حافظه‌ی MMC جزو مشخصات فنی مهم نوکیا ۳۶۵۰ بود. این گوشی از تکنولوژی GPRS هم پشتیبانی می‌کرد که در آن زمان اینترنت بی‌سیم پرسرعت محسوب می‌شد. حتی در مقایسه با گوشی‌های رده پایین امروزی هم به نظر باورکردنی نیست که نوکیا ۳۶۵۰ با همین مشخصات در سال ۲۰۰۳ به گجتی تبدیل شده بود که همگان دلشان می‌خواست یکی از آن را داشته باشند.

ما در دیجی کالا مگ قصد داریم با کمک شما یک موزه‌ی گجت‌های رترو درست کنیم. اگر هنوز یکی از گوشی‌های نوکیا ۳۶۵۰ را دارید از شما دعوت می‌کنیم از آن عکس گرفته و با استفاده از هشتگ digikalamag_retro# روی اینستاگرام برای ما ارسال کنید. فراموش نکنید اکانت اینستاگرام دیجی‌کالا مگ digikalamag@ را هم روی عکس‌هایتان تگ کنید تا ما متوجه مشارکت شما بشویم. ما هم برای قدردانی از همراهی شما بهترین و خلاقانه‌ترین عکس‌ها را به اسم خودتان روی اینستاگرام دیجی‌کالا مگ منتشر خواهیم کرد.

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

Drone_Ad

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 267 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:40

عکس از «مایکل سیلی»

اندکی پس از نیمه‌شب ۱۸ جولای، یک موشک فالکن ۹ ساخت شرکت اسپیس‌ایکس از مجموعه‌ی پرتاب فضایی شماره‌ی ۴۰ در پایگاه نیروی هوایی کیپ کاناورال فلوریدا پرتاب شد. حدود ۹ دقیقه بعد، استیج اول موشک به پایگاه فضایی بازگشت. این عکس که با یک تک نوردهی از چند کیلومتر دورتر گرفته شده، صحنه‌ی پرتاب و فرود موشک را نشان می‌دهد. ردی که می‌بینید مربوط به نور موتور موشک است. در انتها استیج یک جدا شده و به سمت زمین آمده است. از یک ارتفاع مشخص، موتورهای ترمز استیج یک روشن شدند تا راکت روی زمین فرود آید. استیج دوم، کپسول دراگون را به ایستگاه فضایی بین‌المللی برد.

عکس بزرگتر را در سایت تصویر نجومی روز ناسا ببینید.

منبع: APOD.Nasa.gov

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:26

چند ما پیش بود که شرکت NVIDIA نسل جدید کارت‌های گرافیکی خودش را معرفی کرد. دو کارت گرافیکی GTX 1080 و GTX 1070 که با معماری پاسکال ساخته شده‌اند. این محصولات در مقایسه با کارت‌های گرافیکی قبلی این شرکت نه تنها ارزان‌تر هستند، بلکه قدرت بیشتری هم دارند. موضوعی که باعث می‌شود نظر گیمرها بیش از پیش به سمت این محصولات جلب شود. در حالی که کارت گرافیکی GTX 1080 به عنوان پرچم‌دار این شرکت شناخته می‌شود؛ کارت گرافیکی GTX 1070 هم عملکرد خوبی دارد. این کارت گرافیکی به خوبی برای اجرای اکثر بازی‌های روز با نهایت کیفیت مناسب است. شاید نتوان با این کار بازی‌های جدید را روی ۶۰ فریم برثانیه و با وضوح تصویر ۴K اجرا کرد؛ اما می‌تواند تمام این عنوان‌ها را با کیفیت ۴K روی ۳۰ فریم برثانیه اجرا کند. کاری که قطعا بسیاری از گیمرها از انجام آن شگفت‌زده خواهند شد. فقط فکر کردن به این موضوع که می‌توان بازی The Witcher 3 را روی نهایت تنظیمات با کیفیت تصویر ۴K و ۳۰ فریم برثانیه اجرا کرد، برای گیمرها کافی خواهد بود. البته عملکرد این کارت گرافیکی در بازی‌های دیگر بهتر خواهد بود.

اگر می‌خواهید با کارت گرافیکی GTX 1070 بیشتر آشنا شوید بهتر است ودیوی زیر را ببینید:

‌‌‌‌
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 207 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:26

مدتی پیش یک گزارش نشان داد که شرکت اپل برای تولید حدود ۷۲ تا ۷۸ میلیون دستگاه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس برنامه‌ریزی کرده است. از این گزارش می‌شد فهمید که شرکت اپل نسبت به فروش این گوشی‌ها خوش‌بین است. گرچه برخی گزارش‌ها اشاره می‌کردند که احتمالا آیفون ۷ فروش چندان مناسبی نداشته باشد.

بخشی از تحلیل‌ها که به فروش آیفون ۷ امیدوار نیستند دلیل اصلی را نبود یک ویژگی مهم جذاب در آیفون ۷ می‌دانند. یک تحقیق هم نشان داده که اگر گوشی جدید اپل طراحی جدیدی نداشته باشد صرفا کمتر از ۱۰ درصد صاحبان آیفون گوشی‌شان را ارتقا خواهند داد. تقریبا حدود ۸۰ درصد مطمئن بودند که اگر طراحی مجدد در محصول جدید اتفاق نیفتد گوشی جدید را نخواهند خرید و ۱۰ درصد دیگر هم چندان مطمئن نبودند که چه تصمیمی خواهند گرفت.

با این حال مشخص شده که حدود ۶۰ درصد از صاحبان آیفون از آیفون‌هایی قدیمی‌تر از آیفون ۶ استفاده می‌کنند. این موضوع یکی از دلایلی است که اپل را نسبت به فروش آیفون جدیدش خوش‌بین ساخته است. با این حال وجه نگران‌کننده ماجرا آنجاست که این ۶۰ درصد تصمیم بگیرند بروز کردن دستگاه‌شان را به عرضه آیفون ۸ که احتمالا تغییرات جذاب‌تری دارد موکول کنند. میزان فروش آیفون ۷ در ماه‌های آینده به این ابهام پاسخ خواهد داد.

‌منبع: PhoneArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 241 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 14:26

شرکت Coing سازنده‌ی اکثر شیشه‌های به کار رفته روی تلفن‌های همراه هوشمند، شیشه‌ی Gorilla Glass 5 را معرفی کرد. این شرکت گفته که این شیشه با تکنولوژی‌های جدیدی ساخته شده و مقاومت بیشتری در مقایسه با مدل‌های قبلی دارد.

شیشه‌ی Gorilla Glass 5 در برابر ضربه از فاصله‌ی ۱٫۶ متری مقاوم است.

شرکت Coing می‌گوید که بیش از ۸۵ درصد افرادی که از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده می‌کنند، حداقل یک‌بار گوشی خودشان را درسال می‌اندازند. حتی ۵۵ درصد کاربران هم سه بار در طول سال گوشی از دست‌شان رها می‌شود. ۶۰ درصد این افتادن‌ها هم از فاصله‌ی کمر تا شانه است.

همین موضوع باعث شده که Gorilla Glass 5 به شکل خاص در برابر این ضربه‌ها مقاوم باشد. این شرکت گفته که شیشه‌ی جدیدش در برابر ضربه از فاصله‌ی ۱٫۶ متری هم مقاوم است. این محصول هم اکنون برای استفاده‌های تجاری عرضه شده و شرکت‌های مختلف می‌توانند از آن روی گوشی‌های خودشان استفاده کنند.

به احتمال زیاد اولین محصولاتی که با این شیشه ساخته می‌شوند، از اواخر امسال راهی بازار خواهند شد.

‌‌‌‌

منبع: Pocket Now

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 12:53

در حالی که ماه جولای به پایان خود نزدیک می‌شود کمتر از دوماه تا عرضه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باقی مانده است. هر دوی این گوشی‌ها مجموعه‌ای از بروزرسانی‌ها را در بخش‌های مختلف خود داشته‌اند که اپل می‌تواند از طریق فروش آن‌ها یک سال دیگر بازار خود را همراه با ثبات حفظ کند. با این حال برخی از کارشناسان معتقدند گوشی جدید آیفون تحولات چندان بنیادینی را به خود نخواهد دید. ظاهرا تفاوت‌های عمده آیفون امسال با مدل سال گذشته در اسمارت کانکتور و دوربین دوتایی آن است. در واقع ابتدا گفته شده بود احتمال دارد این دو ویژگی در آیفون ۷ پلاس دیده شود اما برخی شایعات هنوز هم درباره وجود دوربین دوتایی در آیفون ۷ پلاس تشکیک می‌کنند.

بنابراین خیلی‌ها معتقدند آیفون ۷ ستاره چندان درخشانی در آسمان محصولات اپل نخواهد بود و به دلیل اینکه محصول چندان ارتقا یافته‌ای تلقی نمی‌شود احتمالا به سرعت با آیفون ۸ جایگزین خواهد شد.

گفته شده که احتمالا شرکت اپل پس از آیفون ۷، آیفون ۷ اس را به بازار عرضه نکند بلکه به جای آن آیفون ۸ را عرضه می‌کند. ظاهرا آیفون ۸ سال آینده در دهمین سالگرد آیفون رونمایی خواهد شد و نسبت به مدل‌های قبلی تغییرات قابل توجهی هم خواهد داشت. البته تا امروز اطلاعات دقیق چندانی از این تغییرات نداریم اما پنل‌های جدید OLED که اپل از همین حالا درباره آنها با سامسونگ مذاکره می‌کند یکی از این تغییرات است. شایع شده که یکی دیگر از تغییرات هم استفاده از

پردازشگرهایی با معماری ۱۰ نانومتری است.

طبیعتا هنوز درباه آیفون ۷ هم با کلی شایعه طرفیم و باید تا حدود دوماه دیگر برای رفع این ابهام‌ها صبر کنیم. اما پس از معرفی آیفون ۷ به سرعت بازار شایعات آیفون ۸ داغ خواهد شد و آن زمان درباره تغییرات قابل توجه این گوشی بیشتر خواهیم شنید.

منبع: Wccftech

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 260 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 12:53

تا این لحظه تصاویر زیادی از گلکسی نوت ۷ منتشر شده و با قسمت‌های مختلف این تلفن همراه هوشمند آشنا شده بودیم. امروز ویدیوی تازه‌ای از این محصول به بیرون درز کرده که صفحه نمایش خمیده‌ی آن را نشان می‌دهد. در این ویدیو بخش‌هایی از رابط کاربری این گوشی هم نشان داده می‌شود که شباهت زیادی به گلکسی S7 داشت.

گلکسی نوت ۷ یک مدل معمولی با صفحه نمایش مسطح هم دارد.

البته در این ویدیو یک قاب محافظ روی صفحه نمایش گلکسی نوت ۷ قرار گرفته که توسط شرکت Olixar ساخته شده است. انتظار می‌رود که این محافظ همزمان با عرضه‌ی گلکسی نوت جدید راهی بازار شود. این محافظ برای صفحه نمایش خمیده‌ی نوت ۷ ساخته شده است.

همچنین در جدیدترین تصویر منتشر شده از این گوشی، مشخص شده که تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ یک مدل با صفحه نمایش مسطح هم دارد.

Galaxy-Note-7-1

اگر از تصاویری که تا این لحظه منتشر شده نمی‌توانید درباره‌ی ظاهر گلکسی نوت جدید نظر بدهید، بهتر است که عکس زیر را ببینید. این عکس مربوط به رندر رسمی نوت ۷ می‌شود که تا مدتی دیگر معرفی خواهد شد. در این تصویر قلم مخصوص گلکسی نوت ۷ هم دیده می‌شود.

‌‌‌Galaxy-Note-7-Render-2

منبع: Mobile Fun

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 12:53

به‌طورمعمول اگر قصد داشته باشید عکس‌های قدیمی سیاه‌وسفید خود را به عکس‌های رنگی تبدیل کنید باید به دنبال یک فرد خبره در زمینه‌ی ویرایش عکس با فتوشاپ بگردید. آن فرد هم مجبور خواهد بود با دقت و زحمت فراوان جزئیات عکس را رنگ‌آمیزی کند و ساعت‌ها وقت بگذارد تا هر بخش تصویر به رنگ اصلی آن در واقعیت نزدیک شود. ولی دنیای جدید پر از تحول است. یک الگوریتم کامپیوتری روی اینترنت وجود دارد که می‌تواند به رایگان عکس‌های سیاه‌وسفید شما را در عرض چند ثانیه به عکس رنگی تبدیل کند. این ابزار طبق گفته‌ی سازندگانش حاصل یک الگوریتم یادگیری ماشینی است. البته افرادی که در ساخت آن مشارکت داشته‌اند، جزئیات چندان زیادی را در مورد نحوه‌ی دقیق کار کردن آن فاش نکرده‌اند. البته به نظر می‌رسد این ابزار بهترین عملکرد را زمانی خواهد داشت که بتوان اشیای مادی، آسمان و انسان‌های موجود در عکس را به‌خوبی از هم تفکیک کرد.

۰۱ - تبدیل عکس سیاه و سفید به عکس رنگی

۰۲ - تبدیل عکس سیاه و سفید به عکس رنگی

ظاهرا این ابزار تمایل دارد بیشتر با پالتی از رنگ‌های آبی و قهوه‌ای سپیا (Sepia) کار کند که البته در مواردی که خوب جواب دهد نتایج واقعا شگفت‌انگیزی تولید می‌کند. عکس‌های پایین نمونه‌ی دیگری از عکس سیاه‌وسفید را نشان می‌دهد که به شکلی نسبتا مناسب تبدیل به عکس رنگی شده است.

۰۳ - تبدیل عکس سیاه و سفید به عکس رنگی

۰۴ - تبدیل عکس سیاه و سفید به عکس رنگی

ولی در مواردی که الگوریتم نتواند سوژه‌های موجود در صحنه را به‌خوبی از یکدیگر تمیز دهد دچار مشکل خواهد شد. در نتیجه برخی از عکس‌ها به‌طور کامل به رنگ سپیا درمی‌آیند.

۰۵ - تبدیل عکس سیاه و سفید به عکس رنگی

۰۶ - تبدیل عکس سیاه و سفید به عکس رنگی

بااین‌حال هرگاه نتیجه‌ی کار به‌اندازه‌ی کافی خوب باشد قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

۰۷ - تبدیل عکس سیاه و سفید به عکس رنگی

۰۸ - تبدیل عکس سیاه و سفید به عکس رنگی

۰۹ - تبدیل عکس سیاه و سفید به عکس رنگی

۱۰ - تبدیل عکس سیاه و سفید به عکس رنگی

۱۱ - تبدیل عکس سیاه و سفید به عکس رنگی

۱۲ - تبدیل عکس سیاه و سفید به عکس رنگی

اگر کنجکاو شده‌اید شما هم می‌توانید این ابزار را با مراجعه به سایت Algorithmia امتحان کنید. کافی است آدرس URL یک عکس سیاه‌وسفید را در کادر مخصوص وارد کرده و دکمه‌ی Colorize it را بزنید. یا در صورت تمایل می‌توانید عکس سیاه‌وسفید را با زدن دکمه‌ی Upload Photo‌ از بین عکس‌های خودتان انتخاب و آپلود کنید.

منبع: Tech Insider

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 235 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 5:03

تب استفاده از اسکوترهای برقی تقریبا تمام دنیا را فرا گرفته است. چه این دستگاه‌ها را مفید و در خدمت بشر بدانیم و چه صرفا  آن‌ها را وسیله‌ای برای تفنن قلمداد کنیم، باید بپذیریم که اسکوترهای برقی روزبه‌روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. اگر نگاهی به مدل‌های اسکوتر برقی در بازار داشته باشید، متوجه می‌شوید که این وسایل جز در طراحی ظاهری، شارژدهی یا توان موتور تفاوت دیگری با هم ندارند و تفاوت چشمگیری بین مدل‌های مختلف اسکوترهای برقی به چشم نمی‌خورد. اما شرکت در اصل آمریکایی «ایرویل» (Airwheel) با مدل‌های سری Q و X از اسکوترهای برقی‌ خود، توانسته چیز جدیدی در این حوزه ارایه کند.

مدل‌های سری Q دارای دو چرخ و سری X مجهز به یک چرخ هستند. تفاوت اسکوترهای سری Q شرکت AirWheel با دیگر اسکوترها، این است که چرخ‌های این سری بسیار به هم نزدیک هستند. سری X هم که به‌خاطر قدرت مانور بالا، می‌توانند وسایل بسیار جذابی برای حرکات نمایشی باشند. به‌طورکلی باید مدل‌های سری X را مناسب برای افراد جسوری دانست که به دنبال هیجان زیاد هستند و سری Q را برای افرادی که صرفا به دنبال وسیله‌ی سرگرمی کم‌خطر می‌گردند. ما در ادامه‌ی این مطلب می‌خواهیم به بررسی ساده‌ترین و ارزان‌ترین اسکوترهای سری Q و X، یعنی Q1 و X3 بپردازیم. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌    ‌

حس اولیه

سوار شدن و حرکت با اسکوترهای سری X بسیار شبیه به سوار شدن روی موتورسیکلت است. شباهت این دو وسیله به‌خاطر مکانیزم حفظ تعادل در آن‌هاست. مادامی‌که در حال حرکت با این وسایل هستید، می‌توانید تعادل‌تان را حفظ کنید. اما وقتی‌که بخواهید بایستید، تعادلتان به هم می‌خورد و برای اینکه به زمین نخورید، باید یکی از پاهایتان را روی زمین بگذارید. اما داستان در مورد سری Q کاملا متفاوت است. به دلیل برخورداری مدل‌های این سری از دو چرخ، می‌توان بدون گذاشتن پای خود روی زمین، روی اسکوتر ایستاد.

q666

خیلی راحت می‌توان از روی تک و دو چرخ بودن این دستگاه‌ها، به کاربرد آن‌ها پی برد. به نظر ما یکی از مفیدترین استفاده‌ی اسکوترها، حرکت با آن‌ها در بین قفسه‌های یک انبار بزرگ یا بخش‌های یک کارخانه است. اسکوتر Q1 به دلیل برقرار ماندن تعادلش در حالت سکون، دستگاهی ایده‌آل برای کسانی است که در انبار کار می‌کنند.

2222

اما اسکوتر X3 به دلیل تک چرخ بودنش، قدرت مانور بالایی دارد و بهترین مکان برای استفاده از آن‌ها، پارک‌ها و فضاهای شهری است.

طراحی و ساخت

با فشار آوردن روی پنجه‌ی پاها، اسکوتر به سمت جلو و با فشار آوردن به پاشنه‌ها، دستگاه می‌ایستد یا به عقب حرکت می‌کند.

هر دو مدل اسکوتر X3 و Q1 از زبان طراحی یکسانی بهره می‌برند. بدنه‌ی هر دو دستگاه از جنس پلاستیک است که مقاومت و استحکام خوبی دارند. همچنین در طرفین هر دو دستگاه، دو جا پایی آلومینیومی وجود دارد که کاربرد پدال هم دارند. با فشار آوردن روی پنجه‌ی پاها، اسکوتر به سمت جلو و با فشار آوردن به پاشنه‌ها، دستگاه می‌ایستد یا به عقب حرکت می‌کند.

Q1 (4)

پدال‌ها، پاسخگویی و حساسیت بسیار خوبی دارند. مهم‌ترین نکته در زمان سوار شدن این دو مدل اسکوتر مربوط به نقطه‌ی مرزی تعادل است. نقطه‌ای که نه به جلو و نه به عقب حرکت می‌کنید. معمولا جابجایی اسکوترها به دلیل وزن زیادی که دارند، کمی با سختی انجام می‌شود. اما در مورد دو اسکوتر Q1 و X3 به دلیل برخورداری از دسته، می‌توان به‌راحتی آن‌ها را بلند یا جابجا کرد. اما نباید از وزن نسبتا زیاد این دو مدل اسکوتر Airwheel چشم‌پوشی کرد. مدلX3  حدود ۱۰ کیلوگرم و مدل Q1 ده کیلو و شش‌صد گرم وزن دارد. البته شرکت Airwheel کوله‌پشتی مخصوصی برای تمام اسکوترهای سری Q و X طراحی کرده که می‌تواند جابجایی این محصولات را برای کاربران بسیار راحت‌تر کند.

Q1 (1)

نکته‌ی مثبت دیگر درباره‌ی طراحی این دو اسکوتر، قابلیت ضد آب بودن آن‌ها است. Q1 و X3 می‌توانند در برابر نفوذ آب باران از خود مقاومت نشان دهند. البته فراموش نکنید که نباید به قسمت بالایی بدنه‌ی اسکوترها که باتری و مدارهای الکتریکی تعبیه ‌شده، آب نفوذ کند؛ چراکه ممکن است دستگاه از کار بیفتد.

تایر

برخلاف اکثر اسکوترهای بازار، لاستیک‌های X3 و Q1 بادی و تیوبلس هستند.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که اسکوترهای Airwheel با دیگر اسکوترهای معمول بازار دارد، چرخ‌های بادی آن‌هاست. همان‌طور که می‌دانید اکثر هاوربوردها یا تخته‌های دو چرخ تعادلی، دارای لاستیک تو پُر هستند. خوبی لاستیک‌های تو پُر این است که از پارگی یا پنچری در امان هستند. اما اسکوترهای با تایرهای تو پُر معمولا قدرت مانوری کمی دارند. ازاین‌رو استفاده از لاستیک‌های بادی در چرخ‌های X3 و Q1 می‌تواند قدرت مانور بالایی برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

Q1 (2)

مضاف بر این، لاستیک‌های این دو مدل اسکوتر تیوبلس هستند و پنچرگیری آن‌ها بسیار سریع و راحت است. باد کردن لاستیک این اسکوترها بسیار راحت است. اما برای عوض کردن لاستیک با پنچرگیری بهتر است به نمایندگی شرکت Airwheel مراجعه کنید. مدل X3 دارای تایر ۱۴ اینچی و مدل Q1 دارای تایر ۱۲٫۵ اینچی است.

شارژدهی

هیجان‌انگیزترین ویژگی این دو اسکوتر مربوط به شارژ خودکار آن‌ها در سراشیبی است. زمانی که در حال حرکت با یکی از دو اسکوتر X3 یا Q1 در سرپایینی باشید، دستگاه به وسیله‌ی دینامی که دارد، شارژ می‌شود. صحبت از شارژدهی این دستگاه‌ها شد؛ بگذارید تا در مورد ظرفیت باتری و مدت‌زمان شارژ کامل آن‌ها هم صحبت کنیم. مدل Q1 و X3 به یک باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۷۰ وات ‌ساعت مجهز است و می‌تواند حدود ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه شارژ کامل شود.

X1 (5)

میزان شارژدهی این وسایل ارتباط مستقیمی به وزن راکب دارد. به‌طوری‌که هر چه وزن فرد بیشتر باشد، میزان شارژدهی آن کمتر خواهد بود. البته این دو مدل اسکوتر از لحاظ وزنی دارای آستانه‌ی تحمل هستند و طبق گفته‌ی سازنده می‌توانند حداکثر تا ۱۲۰ کیلوگرم وزن راکب را تحمل کند. اما در عمل حداکثر ظرفیت بار این دستگاه کمی بیشتر از ۱۲۰ کیلوگرم است. به‌هرحال، دو مدل Q1 و X3 می‌توانند با یک‌بار شارژ کامل، مسافتی حدود ۲۳ کیلومتر را بپیمایند. روی بدنه‌ی اسکوترهای X3 و Q1 چهار چراغ LED به رنگ قرمز وجود دارد که نشان‌دهنده‌ی شارژ باقی‌مانده‌ی دستگاه است. علاوه بر این، وضعیت چشمک‌زن چراغ‌ها بیانگر محافظت دستگاه است.

یادگیری

بدون هیچ اغراقی باید بگوییم که اگر نخستین باری است که از این اسکوترها استفاده می‌کنید، کار با آن‌ها، سخت است. شاید شما هم برای شروع، به ویدیوهای آموزشی رجوع کنید. ولی باور کنید که ویدیوهای آموزشی، کار با آن‌ها را بسیار راحت‌تر از آنچه هستند، نشان می‌دهند.

X1 (3)

ما در این فرصت می‌خواهیم خیلی سریع به معرفی برخی راه‌کارهایی بپردازیم که می‌تواند فرآیند یادگیری و کار با این اسکوترها را تسریع ببخشند. در بسته‌بندی اسکوترهای سری X، دو چرخ کمکی و اضافه وجود دارد که با وصل کردن آن‌ها می‌توانید تعادل خود را بهتر حفظ کنید. همچنین یک بند ایمنی در بسته‌بندی سری‌های Q و X وجود دارد که می‌توانید آن را به دسته‌ی اسکوتر وصل کنید و تعادل خود را حفظ کنید. راستش را بخواهید این بند بسیار شبیه به یک افسار است!

دیگر موضوعی که در روزهای نخست کار با این اسکوتر باید به آن توجه کنید، انتخاب درست مسیر است. با وجود آنکه امکان راندن این وسایل در مسیرهای ناهموار وجود دارد، اما ما پیشنهاد می‌کنیم که در زمان یادگیری، تنها در محیط‌های صاف و هموار از این وسایل نقلیه استفاده کنید.

استفاده از اسکوتر در شب

مهم‌ترین نقطه‌ی ضعف این دو مدل اسکوتر برقی، نبود چراغ LED است.

همیشه رانندگی در شب خطرناک‌تر از رانندگی در روز است. حال می‌خواهد رانندگی با ماشین یا موتورسیکلت باشد یا اسکوتر برقی. یکی از چیزهایی که سبب می‌شود تا میزان خطر رانندگی در شب برای رانندگان کم شود، استفاده از چراغ است. متاسفانه این دو مدل اسکوتر برقی شرکت Airwheel از چراغ LED بهره نمی‌برند و ممکن است همین خلا به‌ظاهر ساده، مشکلات بزرگی به همراه داشته باشد. بنابراین باید مهم‌ترین نقطه‌ی ضعف این دو مدل اسکوتر برقی را نبود چراغ LED دانست. اما می‌توان با نصب چراغ‌های LED که برای دوچرخه‌ها استفاده می‌شود، به‌راحتی این مشکل را حل کرد.

حداکثر سرعت

بیشترین سرعتی که می‌توان با X3 و Q1 رفت، ۱۸ کیلومتر بر ساعت است. اگر مانند ما به دنبال ماجراجویی هستید تا با سرعتی بیشتر از آنچه سازنده توصیه کرده حرکت کنید، باید بگوییم که تلاش‌تان کاملا بی‌نتیجه است. به خاطر آن‌که دستگاه برای سرعت‌های بیشتر از ۱۸ کیلومتر بر ساعت محدودیت گذاشته و با رسیدن به مرز این سرعت، اسکوتر با روشن کردن چراغ چشمک‌زن، به شما هشدار می‌دهد.

جمع‌بندی

q666

Q1 و X3 ساده‌ترین و ارزان‌ترین اسکوترهای شرکت AirWheel هستند. اما در عین حال، پرفروش‌ترین مدل‌های سری Q و X به‌حساب می‌آیند. از این دستگاه‌ها می‌توان در هر محیطی استفاده کرد. فرقی نمی‌کند در محیط گل‌آلود هستید یا جاده‌ی خشک. X3 و Q1 می‌توانند به‌خوبی در این شرایط حرکت کنند. البته شاید برای کسانی که تازه‌کار هستند، استفاده از این اسکوترها برایشان کمی سخت باشد. اما بعد از کمی وقت گذاشتن می‌توانید در راندن این وسایل استاد شوید و از کار با آن‌ها لذت ببرید. نکته‌ی مثبت دیگر این دو اسکوتر مربوط به شارژ خودکار آن‌ها در سرپایینی است. اما تنها نکته‌ی منفی این دو دستگاه، نبود چراغ است که می‌توان این مشکل را با خرید یک چراغ LED دوچرخه برطرف کرد. روی‌هم‌رفته باید بگوییم که مدل X3 یکی از پرفروش‌ترین اسکوترهای تک چرخ و Q1 یکی از پرفروش‌ترین اسکوترهای دو چرخ به هم چسبیده‌ی دنیا است که نقدهای مثبت زیادی در مورد آن‌ها نوشته شده است. اگر به دنبال انجام کارهای نمایشی با یک اسکوتر مقرون‌به‌صرفه هستید، مدل X3 و اگر به دنبال تجربه‌ی هیجان کمتری هستید، مدل Q1 اسکوتر مناسب‌تری برای شما به‌حساب می‌آید.

‌‌‌

Pros

  • شارژ کامل حدودا در دو ساعت
  • قابلیت شارژ شدن در سراشیبی
  • جابجایی آسان به دلیل وجود دستگیره

Cons

  • نبود چراغ LED روی بدنه
  • وزن نسبتا زیاد
Digi_Buy_Label5

اسکوتر برقی ایرویل مدل X3

Digi_Buy_Label5

اسکوتر برقی ایرویل مدل Q1

‌‌‌    ‌‌‌

????? ?????? ???? ???? ??

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 231 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 5:03

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیلی مجبور باشید گوشی موبایل یا تبلت خود را به دست فرد دیگری بدهید. بسیاری از ما حتی اگر برای چند لحظه کوتاه این کار را بکنیم دچار اضطراب خواهیم شد که مبادا آن فرد سهوا یا عمدا اپلیکیشنی را باز کرده و به اطلاعات شخصی ما دسترسی پیدا کند. اپلیکیشن AppLock Face/Voice Recognition یکی از اپلیکیشن‌های اختصاصی سیستم‌عامل محبوب اندروید است که می‌تواند خیال ما را از دسترسی بی‌اجازه‌ی دیگران به اپلیکیشن‌ها و اطلاعات شخصی موجود در گوشی راحت کند. این اپلیکیشن دسترسی دیگران به اپلیکیشن‌های مورد نظر شما را غیرممکن می‌کند و بدین ترتیب امنیت گوشی موبایل را بالاتر می‌برد. اگر علاقه دارید بیشتر در مورد این اپلیکیشن بدانید با دیجی‌کالا مگ و نقد و بررسی اپلیکیشن AppLock همراه باشید.

اپلیکیشن AppLock برای قفل‌کردن اپلیکیشن‌ها از دو روش تشخیص صدا و تشخیص چهره بهره می‌گیرد. اگر قصد داشته باشید از قابلیت تشخیص صدا استفاده کنید می‌توانید علاوه بر عبارت‌هایی که از قبل توسط خود اپلیکیشن تعیین شده، از هر عبارت دلخواه دیگری هم بهره بگیرید. اپلیکیشن AppLock رابط کاربری زیبا و مناسبی دارد که اجازه می‌دهد به‌راحتی اپلیکیشن‌هایی را می‌خواهید قفل کنید انتخاب و نحوه‌ی باز شدن قفل آن‌ها را هم تعیین کنید. این امکانات به کاربران اپلیکیشن AppLock در زمینه‌ی نحوه‌ی حفظ امنیت اپلیکیشن‌ها آزادی زیادی می‌دهد. این اپلیکیشن برای بسیاری از کاربران مفید خواهد بود، به‌ویژه برای کسانی که مجبور هستند مکررا گوشی یا تبلت اندرویدی خود را در اختیار دیگران قرار دهند.

۰۱ - اپلیکیشن AppLock

راه انداختن اپلیکیشن AppLock یکی از آسان‌ترین کارهایی است که ما در سیستم‌عامل اندروید دیده‌ایم. هیچ‌گونه تبلیغ یا اطلاعات مزاحم در اپلیکیشن دیده نمی‌شود و حتی اپلیکیشن در مورد نحوه‌ی استفاده از آن هم دخالتی نمی‌کند. پیش از هر چیز اپلیکیشن از شما درخواست خواهد کرد تا عبارت مورد نظر خود برای باز کردن قفل را انتخاب کنید. در صورت تمایل می‌توانید به‌جای انتخاب از میان گزینه‌های موجود عبارت مورد نظر خود را بسازید. پس از این‌که عبارت مورد نظر خود را انتخاب کردید برای ورود به اپلیکیشن باید هویت خود را تایید کنید. در این مرحله اپلیکیشن از دوربین سلفی بهره می‌گیرد و شما باید عبارتی را که انتخاب کرده بودید چندین بار تکرار کنید. پس از این‌که این مرحله هم به اتمام برسد می‌توانید کار انتخاب اپلیکیشن‌هایی را که قصد دارید قفل شوند آغاز کنید. این کار بسیار ساده و آسان است و دو سطح امنیتی برای آن تعریف شده.

۰۲ - اپلیکیشن AppLock

سطح امنیتی اول که Convenience نام گرفته برای ایجاد امنیت در عین حفظ راحتی بیشتر است. اگر از این سطح استفاده کنید برای باز کردن قفل اپلیکیشن مورد نظر تنها یکی از روش‌های تشخیص صدا یا تشخیص چهره کفایت خواهد کرد. اگر اپلیکیشنی دارید که حفظ امنیت آن از راحتی دسترسی اهمیت بیشتری دارد می‌توانید از سطح امنیتی دوم به نام TrulySecure استفاده کنید. در این حالت برای باز شدن قفل اپلیکیشن باید از هر دو روش تشخیص صدا و تشخیص چهره به‌طور هم‌زمان استفاده کنید.

با طراحی زیبای رابط کاربری اپلیکیشن AppLock انجام تمام کارها به‌سادگی ممکن است و از ظاهر بصری آن هم لذت خواهید برد. البته هر چند امنیت هدف اصلی اپلیکیشن AppLok است ولی به نظر می‌رسد این اپلیکیشن دغدغه‌ای در زمینه‌ی حفظ حریم شخصی نداشته باشد. فراموش نکنید که با قبول کردن شرایط و ضوابط استفاده از اپلیکیشن AppLock هنگام نصب آن در واقع می‌پذیرید که عکس و صدای شما روی سرورهای شرکت Sensory Truly Secure ذخیره و نگهداری شود.

۰۳ - اپلیکیشن AppLock

از سوی دیگر اپلیکیشن AppLock خیلی جانب احتیاط را هم برای ناراحت نکردن دیگران حفظ نمی‌کند. اگر از اپلیکیشن AppLock استفاده کنید هر کسی که گوشی شما را به دست بگیرد با دیدن نوتیفیکیشن دائمی این اپلیکیشن متوجه خواهد شد که شما از نوعی حفاظ امنیتی روی آن استفاده می‌کنید. البته می‌توانید این نوتیفیکیشن را با نگه‌داشتن انگشت روی آن و ورود به صفحه‌ی مخصوص آن در تنظیمات گوشی حذف کنید ولی به نظر ما بهتر بود خود اپلیکیشن این نوتیفیکیشن دائمی را به‌صورت پیش‌فرض نمایش نمی‌داد.

در مجموع به نظر ما چیزهای زیادی برای دوست داشتن اپلیکیشن AppLock وجود دارد. این اپلیکیشن نه‌تنها رابط کاربری زیبایی دارد بلکه در زمینه‌ی امنیت هم نمره‌ی کامل را دریافت می‌کند. استفاده‌ی هم‌زمان از ملاک‌های سنجش بصری و صوتی به نظر ایده‌ی بسیار خوبی است و ما معتقدیم که این امکان در آینده باید به بخشی از خود سیستم‌عامل تبدیل شود. راه‌اندازی اپلیکیشن و تغییر دادن تنظیمات آن هم نسبت به سایر اپلیکیشن‌های مشابه بسیار راحت‌تر انجام می‌شود و کاملا مشخص است که این اپلیکیشن با در نظر گرفتن استانداردهایی بالا طراحی شده است. هیچ‌گونه تبلیغات یا اطلاعات بی‌ربط آزاردهنده‌ای در این اپلیکیشن دیده نمی‌شود. در یک جمله باید بگوییم اپلیکیشن AppLock کاری را که از آن انتظار می‌رود انجام می‌دهد و به‌خوبی هم از پس آن برمی‌آید.

Pros

  • راه‌اندازی بسیار ساده
  • امکان استفاده از عبارت دلخواه برای باز کردن قفل اپلیکیشن‌ها
  • دقت بالای نرم‌افزار تشخیص صدا
  • استفاده از دو تکنولوژی تشخیص صدا و تشخیص چهره
  • دو سطح امنیتی برای راحتی بیشتر و حفظ امنیت کامل

Cons

  • نوتیفیکیشن دائمی
  • ذخیره شدن عکس و صدای کاربر در سرورهای اپلیکیشن

دانلود از گوگل پلی

????? ?????? ???? ???? ??

?????? ??????? ???????? ????? ??? ????

دیجی‌کالا مگ...
ما را در سایت دیجی‌کالا مگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار magit بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 5:03